لحظات خوش در کالسنتر

میشه به من بگین آخرین باری که در کال سنتر شما خوش گذشته چه زمانی بوده؟ واقعا سوال مهمیه!
اصلا زمانی بوده که خوش گذشته؟ البته به شما نه، به همه.
در بسیاری از مواقع پاسخ اینه که نه و یادتون باشه اگر هیچ وقت خوش نگذشته باشه احتمالاً یک چیزی مشکل داره و بسیاری از مدیران حواسشون به این نیاز از نیازهای انسانی نیست نیاز به تفریح.
نمیگم باید در کال سنتر شهربازی راه بندازید اما باید لحظات خوشی را در سازمان و مرکز تماس به وجود بیارید. تا دلبستگی جدی تر بشه تا کارشناس ها حال بهتری را تجربه کنند. اگر در کالسنتر فضایی را فراهم بکنیم که کارشناسان حالشون خوب باشه و خوش باشند زمانی که کارشناس ها در زندگی شخصیشون دچار یک مشکلی میشن حتی ممکنه از اون مشکل بیان به سمت محیط کار چون اونها رو دور میکنه از آن فضا و لحظات خوبی را می توانند تجربه کنند.
اما برخی مدیران محیط را در کالسنتر جوری ایجاد کردند که کارشناس ها فرار می کنند از آن محیط کار به یک محیط معمولی فقط برای اینکه کمتر آسیب ببینند. لطفا مراقب این موضوع باشید.
دیدگاهتان را بنویسید